Nikdo, kdo přemýšlí o internetovém bankovnictví, by neměl přehlédnout aplikaci Servis 24 a přihlášení na účet. Tento internet banking totiž nabízí nejenom běžné funkce, ale také něco navíc. Abyste se mohli lépe rozhodnout, přinášíme vám krátké zhodnocení produktu a také názory klientů.
Co je Servis 24 a kdo ho provozuje
Servis 24 je internetové bankovnictví jedné z největších tuzemských bank, České spořitelny. Ta byla založena již v roce 1825. Od roku 2000 se stala součástí silné mezinárodní skupiny Erste Group. Česká spořitelna získala v roce 2013 tituly Banka roku a Nejdůvěryhodnější banka roku.
Kontakty na banku
Adresa: Česká spořitelna a.s., Olbrachtova 1929/62, 140 00 Praha 4
Informační linka: 800 207 207 (nepřetržitě)
Email: csas@csas.cz
Web: www.csas.cz
Důležité kontakty na Servis 24
Tuzemská pevná linka: 956 777 956
O2 linka: 726 111 144
Vodafone linka: 776 991 144
T-Mobile linka: 605 661 144
Ze zahraničí: +420 956 777 956
Email: servis24@csas.cz
Přihlašovací stránka do Servis 24: https://www.servis24.cz/ebanking-s24/ib/base/usr/aut/login?execution=e1s1
Čím je Servis 24 od České spořitelny zajímavý
Zřejmě nejvíce zajímavou vychytávkou elektronického bankovnictví České spořitelny je platba složenek. Složenky jsou i v dnešní internetové době hodně využívány, ovšem pokud se je rozhodnete zaplatit bankou, musíte je ručně „předatlovat“.
Tento problém řeší právě aplikace Servis 24, která umožňuje naskenovat složenku a jednoduše ji uhradit. Určitou nevýhodou je, že složenka musí být správně vytištěná. Ručně vyplněné složenky nebo částečně dopisované skenovat v podstatě nelze.
Pokud ovšem máte k dispozici tištěnou složenku se všemi údaji, můžete ji úspěšně naskenovat. Po naskenování rozhodně pečlivě zkontrolujte, že se vše načetlo správně. Celý proces je totiž citlivější na úhel dopadu světla a stíny, což může systém zmást. Údaje by se pak nemusely načíst v pořádku.
Co Servis 24 ještě umí
Jedná se o standardní internet banking, který splňuje všechny současné požadavky bankovních klientů.
Mezi jeho hlavní funkce patří
- provádění platebních transakcí
- trvalé příkazy
- inkasa
- elektronické výpisy za posledních 24 měsíců
- možnost sjednání půjčky, kontokorentního účtu nebo platební karty
- ucelené ovládání a nastavování platební karty
- založení a ovládání spoření
- možnost investování
- nabídka na sjednání pojištění
- dobití předplacené karty mobilních operátorů
Z našeho pohledu musíme Servisu 24 vytknout omezení elektronických výpisů na 24 měsíců, neboť některé konkurenční banky historii nelimitují.
Naopak Českou spořitelnu chválíme za možnost demo verze, díky které si potencionální zájemce o Servis 24 může vyzkoušet její funkce. To vše na webové adrese https://www.servis24.cz/demo-s24/ib/base/usr/aut/login?execution=e1s1.
Servis 24 je i pro mobilní telefony
Zkušené uživatele elektronického bankovnictví určitě nepřekvapí, že Servis 24 je připravený i pro plné ovládání z chytrých telefonů nebo tabletů. U internet bankingu České spořitelny je mobilní verze k dispozici pro všechny hlavní operační systémy mobilních telefonů.
Stáhnout si je můžete z těchto adres:
iPhone a iPod – https://itunes.apple.com/us/app/servis-24-mobilni-banka/id469812727?ls=1&mt=8
Android – https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cleverlance.csas.servis24
Windows Phone – https://www.microsoft.com/cs-cz/store/apps/servis-24-mobilni-banka/9wzdncrdt546
Následné zpřístupnění je poměrně jednoduché a zvládne ho naprostý laik. Stačí použít návod na těchto stránkách http://www.csas.cz/banka/nav/o-nas/servis-24-mobilni-banka—instalace-a-prihlaseni-d00017490.
Mobilní verze Servis 24 je další věc, za kterou je vhodné Českou spořitelnu pochválit. Funguje spolehlivě a bez problémů.
Je Servis 24 bezpečný?
Mnoho zákazníku bank má z internet bankingu obavy z důvodu, že není bezpečný. Tyto strachy čas od času podporují informace o tom, že se někdo naboural do bankovních účtu některé z bank. Proto je důležité, aby byla ochrana elektronického bankovnictví na té nejvyšší úrovni.
Zabezpečení komunikace s bankou má 2 hlavní elementární předpoklady. Tím prvním je podmínka, aby žádný hacker nebo podvodník nemohl modifikovat bankovní operaci zadanou klientem. U České spořitelny je toto vyřešeno vysoce kvalitním 128 bitovým šifrováním.
Druhým rizikem při využívání elektronického bankovnictví je jistota, že klient komunikuje přímo s bankou. Servis 24 toto řeší zabezpečeným certifikátem, jenž vydává důvěryhodná certifikační autorita.
Mezi další bezpečnostní prvky patří u České spořitelny zejména toto:
- SMS autorizace plateb
- nastavení limitu účtu a podepisování plateb
- individuální osobní číslo
- heslo pro internet banking
- přihlašovací SMS
- SMS informace o provedených transakcích
- klientský certifikát
Bezpečnost internet bankingu může ovlivnit i jeho samotný uživatel další kontrolou. Stačí si ohlídat, že se do aplikace Servis 24 přihlašuje přes tento webový odkaz: https://www.servis24.cz/ebanking-s24/ib/base/sipo/ecc?execution=e1s1
Názory klientů na Servis 24
Stanislava, 64 let, Ústí nad Labem
Dlouho jsem se internetovému bankovnictví bránila, protože jsem „stará škola“. Jedním z důvodů bylo i to, že jsem nechtěla platit připojení k internetu. Nakonec mi ho pořídily děti a já jsem si zprovoznila Servis 24. Kupodivu jsem se v něm docela rychle zorientovala a nyní fyzicky do banky již vůbec nechodím.
Veronika, 26 let, Vsetín
Rodiče mi kdysi u České spořitelny založili konto pro studenty. V té době jsem to moc neřešila, protože jsem od nich na bankovní účet dostávala kapesné. Nyní již pracuji a přemýšlela jsem, zda mám změnit banku. Hlavní roli při mém rozhodování sehrálo mobilní bankovnictví, které mi u České spořitelny maximálně vyhovovalo. Po porovnání různých nabídek a funkcí u konkurence jsem se tedy rozhodla, že budu Servis 24 využívat i nadále.
Miroslav, 29 let, Frýdek – Místek
S internetovým bankovnictvím Servis 24 jsem sice spokojený, přesto si myslím, že je co zlepšovat. Nejvíce mi vadí časové omezení elektronických výpisů na 24 měsíců. To je prostě málo a konkurence nabízí více! Dále bych také uvedl technickou stránku skenování složenek, které je dosti citlivé na světelné podmínky. Ale protože ostatní služby jsou z mého pohledu skvělé, tak u České spořitelny zatím zůstávám.
Servis 24 a přihlášení na účet
Každý, kdo se dočetl až do tohoto místa již ví, co nabízí Servis 24 a přihlášení na účet. My musíme závěrem znovu vyzdvihnout platby složenek prostřednictvím jejich skenování. Také nesmíme zapomenout na velmi dobře propracované mobilní bankovnictví. Díky tomu je tedy možné konstatovat, že nabídka České spořitelny je v tomto směru kvalitní a můžeme ji případným zájemcům doporučit.
Chcete získat půjčku 4500,- Kč hned teď?
Půjčí opravdu téměř každému - schvalovatelnost je 96%!Vyplňte tento jednoduchý formulář a už během 10 minut jsou peníze vaše! Chci získat půjčku 4500,- hned teď!
Vážení, po zakoupení nového počítače jsem si chtěl nainstalovat sevis24 přihlášení a i když jsem zadal
veškeré přihlašovací údaje z tabletu, kde jsem úspěšně přihlášen tak pozor! Máte zájem o půjčku?!!
ne NEMÁM chci se jen přihlásit!!!
a nevím kde?
Malý Jarda
Když zapomenu heslo, bude mne to stát stovku, když není možno vstoupit na účet, tak na to doplatím zase jenom já, a co spořitelna ? ? ? Ta nemá žádný postih. Proč není přístup na vlastní účet jednodušší ? Je to zhoršení služby, v loňském roce jsem měl tyto problémy spíše výjimečně. podobných stížností je víc. Svoboda MIroslav