Pokud se chystáte požádat o půjčku Cetelem, určitě vás zajímá, jak funguje Cetelem Klientská zóna přihlášení. Prozradíme vám, co všechno nabízí a jaké jsou její možnosti. Poradíme, jak se do ní poprvé přihlásit a co dělat v případě, že zapomenete heslo. Nezapomněli jsme ani na to, zda a jak funguje mobilní verze tohoto systému.
Cetelem se představuje: Cetelem Klientská zóna
Ještě donedávna byla Cetelem ČR, a.s. nebankovní společnost poskytující různé druhy finančních služeb, zejména půjček. Firma Cetelem patřila do finanční skupiny, kterou zastřešovala francouzská finanční skupina BNP Paribas.
K 31.5.2015 došlo k fůzi Cetelem s jejím vlastníkem, bankou BNP Paribas Personal Finance. Díky tomuto kroku se z Cetelem stala obchodní značka francouzské banky, která v tuzemsku působí prostřednictvím pobočky. Tuto formu bankovních služeb také schválila Česká národní banka. Silné zázemí BNP Paribas Personal Finance potvrzuje i to, že působí ve více než 28 zemích na 5 kontinentech. V současné době zaměstnává okolo 20 000 pracovníků. Pokud bychom měli zmínit celou skupinu BNP Paribas, kam banka patří, jedná se o 180 000 zaměstnanců v 75 zemích po celém světě.
Pro zákazníky Cetelem se ovšem nic podstatného nemění. Stávající smlouvy běží podle uzavřených smluv a noví zájemci můžou i nadále vybírat z osvědčených půjček Cetelem, jakož je možné využívat klientskou zónu Cetelem.
Kontakty na Cetelem
Adresa: BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod (Cetelem), Karla Engliše 5, 150 00 Praha 5
Telefon: 257 080 080 ve všední dny 9,00 – 18,00
Email: cetelem@cetelem.cz
Web: www.cetelem.cz
Cetelem půjčka: sjednat zde
K čemu slouží klientská zóna Cetelem
Klientská zóna Cetelem má podobnou funkci, jako internetové bankovnictví. Jedná se tedy o online přístup ke všem produktům, který klient Cetelem čerpá.
Hlavní moduly klientské zóny Cetelem
- půjčky
- kreditní karty
- spotřebitelské úvěry
- financování nákupu automobilů
- pojištění
Jak aktivovat první přístup do Klientské zóny Cetelem
- Jděte na home page www.cetelem.cz.
- Klikněte na tlačítko „Klientská zóna“ (hned vedle okénka na vyhledávání).
- Po zobrazení okna Přihlášení do Klientské zóny srolujte zcela dolu a vlevo klikněte na tlačítko „první přihlášení“.
- Nyní jste ve volbě Aktivace účtu do klientské zóny Cetelem. Nejprve vyplňte okno „Variabilní symbol“. Zde vložte jakýkoliv variabilní symbol smlouvy, kterou jste uzavřeli s Cetelem. Pozor – toto číslo se stane vaším číslem pro budoucí přístupy do Klientské zóny.
- Nyní vyplňte okno „Mobilní telefon“, kam uvedete telefonní číslo, které jste uvedli při uzavírání smlouvy. Na tento telefon budou chodit potvrzující autorizační SMS kódy k žádostem a změnám, které budete v Klientské zóně realizovat. Pokud změníte telefonní kontakt, musíte ho Cetelem nahlásit!
- Nyní znovu zadejte váš telefon do okna „Potvrzení mobilního telefonu“. Tato volba plní pouze kontrolní účel správnosti zadání telefonu.
- Do okna „Heslo“ zadejte heslo pro vstup do Klientské zóny. To musí mít nejméně 8 znaků a musí obsahovat alespoň 1 malé písmeno, 1 velké písmeno a 1 číslici.
- Přečtěte si Prohlášení klienta před vstupem do Klientské zóny BNP Paribas Personal Finance.
- Pokud s ním souhlasíte, zaškrtněte políčko „Potvrzuji přečtení tohoto prohlášení a souhlasím s ním bez výhrady“.
- Přepište znaky zobrazené u nápisu „Ověřovací kód“ do připraveného políčka.
- Klikněte na volbu „Zaslat autorizační SMS“.
- Po přijetí autorizační SMS vepište přijaté údaje do připraveného okénka a můžete vstoupit do Klientské zóny Cetelem.
- Alternativní přístup, kterým urychlíte body 1 a 2, je přímo z webové stránky https://www.cetelem.cz/prihlaseni-do-klientske-zony/.
Pokud již máte autorizovaný účet a potřebujete se jenom přihlásit, postupujte podle bodů 1 a 2. Pak zadejte variabilní symbol, vaše heslo a klikněte na „Přihlásit se“.
Co dělat, pokud jste zapomněli heslo
Zapomenutí hesla do Klientské zóny není nic neobvyklého a nemusíte z toho být smutní. Cetelem s tím počítá a existuje jednoduchý postup, jak získat nové heslo.
Postup je následující: Cetelem Klientská zóna
- Na www.cetelem.cz kliknete nahoře na volbu „Klientská zóna“.
- Po zobrazení stránky s nadpisem Přihlášení do Klientské zóny najděte zcela dole volbu „Reaktivace účtu“.
- Zobrazí se vám obrazovka, do které vyplníte variabilní symbol, kterým se přihlašujete.
- Dále vyplňte okénko „Nové heslo“. To je heslo, které budete nově používat.
- Heslo potvrďte ve volbě „Potvrzení nového hesla“.
- Opište ověřovací kód do prázdného okna.
- Klikněte na ikonu „Zaslat autorizační SMS“. Až vám SMS přijde na mobilní telefon, autorizujte jí do připraveného okna vaše nové přístupové údaje.
Klientská zóna Cetelem funguje i z chytrého mobilu
Internetové aplikace jsou v dnešní době již standardně připraveny na přístupy z mobilních telefonů. V případě Klientské zóny Cetelem se jedná o adresu https://m.cetelem.cz/. Tu si zadejte do internetu v mobilu a můžete stránky běžně používat.
Určitou nevýhodou mobilní verze Cetelem je, že první aktivaci Klientské zóny musíte provést v plné verzi webových stránek. Stejné pravidlo platí i v případě ztráty přístupového hesla.
Jak nejlépe zabezpečit přístup do Klientské zóny Cetelem
Cesta k bezpečnosti je poměrně snadná, stačí když budete dodržovat několik hlavních bodů:
- základem je dobře zvolené heslo, které nejde náhodně uhodnout
- heslo je také vhodné 1x za rok změnit
- přístupové údaje si chraňte a neumožňujte k nim nikomu přístup
- vždy se přihlašujte pouze přes webové stránky Cetelem, jak jsme popisovali výše.
- vše zde uvedené platí i pro přístupy prostřednictvím chytrého mobilního telefonu
- pravidelně si v Klientské zóně kontrolujte, zda jsou všechny pohyby v pořádku
- v případě jakýchkoliv pochybností ihned kontaktujte společnost Cetelem a situaci řešte
Cetelem klientská zóna přihlášení shrnutí
Cetelem klientská zóna přihlášení je plně funkční systém, který vám hodně ulehčí život. Máte z něj dokonalý přehled o všech důležitých finančních produktech, které od společnosti čerpáte nebo jste čerpali. Navíc je pro vás připravena i verze pro mobilní telefony. Samotná aktivace a přístup jsou velmi jednoduché. To samé se dá říct o získání nového hesla, pokud byste ho zapomněli.
Chcete získat půjčku 4500,- Kč hned teď?
Půjčí opravdu téměř každému - schvalovatelnost je 96%!Vyplňte tento jednoduchý formulář a už během 10 minut jsou peníze vaše! Chci získat půjčku 4500,- hned teď!
Dobry den,jakym zpusobem se mam prihlasit do klientske zony,pokud nemam telefon?